miercuri, 5 mai 2010

Vis ;x

In fiecare seara .. Cand ma pun in pat .. Adorm cu speranta ca macar in vis sa te pot vedea.. Si uneori reusesc .. Si ma pierd in acea lume .. Si-mi doresc sa nu ma mai trezesc .. Pentru ca acolo stiu sigur ca pot face ce vreau .. Si tu poti fi al meu .. Si eu a ta .. E ca un basm frumos .. Muzica ne urmareste .. Tu esti ca si un ghid pentru mine .. Caci eu ma las purtata de val .. Si iubirea ta nu poate fii decat un vis dulce .. Sau uneori un cosmar frumos .. Insa orice ar fi eu nu-mi doresc sa ma trezesc .. Pentru ca in vis simt ca iubesc;x .. Tu ai devenit ca un drog pentru mine .. Esti exact acea marca speciala .. Si cand ma trezesc as vrea sa fii langa mine .. Sa ma cuprinzi in brate si sa-mi spui ca nu vei pleca .. Ca nu ma vei uita .. Numele tau e tatuat pe inima mea .. Si acolo va ramane .. Caci stiu ca nimeni nu-l va putea lua ..Si stiu ca atata timp cat pot visa .. Nimeni nu mi te va lua .. ;x Si stiu ca nimeni mai mult ca mine nu te-ar iubii ;x Caci nimeni nu s-ar gandi la tine la fel ca mine .. Noapte si zii;x

9 comentarii:

  1. Si te iubeste si el, asa cum il iubesti tu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa credeam .. sau poate asa e.. nu stiu :*.. Stiu sigur doar ce simt eu :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Scuza-ma daca sunt indiscreta dar e vorba despre acelasi baiat din articolul "Aceasta e relatia noastra"?

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu .. nu e vorba .. :D E trecut .. si incerc sa merg mai departe:*.. Nu e vb`a

    RăspundețiȘtergere
  5. Dar atunci despre ce sau despre cine e vorba? Zici ca incerci sa mergi mai departe, dar esti sigura ca asta e ceea ce vrei? Am trecut si eu printr-o despartire dupa o relatie de aproape doi ani si chiar daca au trecut patru luni de atunci nu il pot uita. Dar acum el nu ma mai vrea, si regret.

    RăspundețiȘtergere
  6. Da sunt sigura ca e ceea ce vreau .. Oricum tu nu stii totul :*.. Asa ca nu ai cum sa`ti dai seama :-/ .. Si Oricum e vb`a dsp altcineva aici:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai putea sa-mi explici daca vrei, poate pot sa te ajut in vreun fel.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu cred ca ai cum :D.. Caci deja e trecut :-/:*.. Si nu mai vad rostul unui ajutor >:D<

    Ms oricum .. esti f dragutza .. app dami add deea_kid_girl :*

    RăspundețiȘtergere