duminică, 16 mai 2010

Un vis pierdut :)

Un ocean de vise ai sters.. alegand sa fii ultimul vers:)..


*Ma intreb oare .. de ce m-a facut sa tin la el?.. Cand .. acum .. el a pus punct "jocului".. Caci cred ca a fost un joc .. daca "s-a terminat totul" asa din senin.. Dar daca a fost un joc .. eu de ce nu am stiut de la inceput .. De ce nu mi-a spus asta .. si De ce nu mi-a spus ca esista niste "reguli".. Caci poate daca stiam nu se termina asa curand .. Oricum din acest "joc" am invatat ;;) Ca trebuie sa treci peste toate si peste totii;x Si sa tii capul sus .. Sa inaintezi cu privirea unui invingator :).. Caci altfel nu se poate in aceasta lume rece;x ..*

"Randuieli aiurite:)"

5 comentarii:

  1. din tot trebuie sa treci peste tot.
    dar...sa ti inveti si lectia:)
    si mersi ca mi vizualizezi blogul.ma bucur ca ti pot fi de ajutor cu ceva:)

    RăspundețiȘtergere
  2. pot doar sa t asigur ca ink t iubeste.:) si ar trebui sa profiti de asta.

    madalina :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Care madalina ?.. Si de unde stii dsp cine e vorba:|?

    RăspundețiȘtergere
  4. sa zicem k sunt o persoana kre il cunoaste destul de bn p remus si mi-a pov tot

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa zicem ca nu e vorba dsp remus ..:|.. Nu stiu de ce toata lumea crede asta .. si m-am saturat sa repet .. nu e vb`a dsp el..:|
    Daca era vb`a dsp el pur si simplu ii spuneam :|.. Doamne..

    RăspundețiȘtergere