duminică, 9 mai 2010

As vrea :)

As vrea .. As vrea sa fiu un anime ;x.. Sa fiu o fiintza din desenele animate .. Pentru ca stiu ;x ca acele animeuri .. reusesc sa treaca formidabil de repede de la o stare .. la alta.. si as vrea pur si simplu sa pot si eu .. atunci cand sunt trista sa devin fericita imediat;x
Ar fi mai usor sa zambesc .. chiar daca nu asta mi`as dori .. Si .. probabil daca as fi un anime :> As avea si o "putere a mea :>" speciala ;x A mea si doar a mea .. Daca ar fi asa .. as vrea sa pot zbura:"> .. Sa pot ajunge oriunde ;x Cand as vrea .. sa pot sa zbor printre norisori mici ;x Si as mai vrea .. daca nu as cere prea mult :-":"> Sa pot sa "citesc" oamenii :x .. Nu gandurile .. ca ar fi chiar prea mult :)):"> .. Macar sa stiu cand sunt placut vazuta .. si cand nu .. :*..
In fine .. deja trec la alte porcarii:)):"> ... Si cum spunea .. As vrea .. As vrea sa fiu un anime ;x

2 comentarii: