marți, 22 noiembrie 2011

Eu ?


M-am schimbat... M-ai schimbat... Nu regret :) Caci te iubesc atat de mult... Nu credeam ca voi reusi vreodata sa ma schimb. Sa fiu sincera, loiala, calma. Sa pot sa iubesc si pe altcineva in afara de mine. [Tot ce am trait pana acum a fost o senzatie de atasare, si asta s-a schimbat si simt!]
Te-am primit langa mine chiar de stiam ca totul e un joc. Pentru mine devenind ceva serios a trebuit sa ma asigur ca nici tu nu te mai joci. Te-am lasat sa iti iei propriile decizii fara a te presa nici macar pentru o secunda.
In schimb m-am fortat pe mine. M-am fostat sa ma schimb, sa invat sa iubesc cu adevarat, sa pot sa fiu doar a ta, sa nu ma mai gandesc doar la mine. Sa vad lumea prin ochii tai!
Ochii tai superbi ce m-au fermecat cu lumina ce-o ofera. Zambetul de care oricine s-ar putea indragosti. Calmul ce-l gasesc doar langa tine... Toate aceste lucruri m-au schimbat.
Tu ma accepti asa cum sunt. Si eu invat zilnic sa accept ca nu mai exista "eu" ci "noi". Zilnic ma indragostesc de acelasi "tu", care probabil se gandeste la "noi". Voi fi aici mereu!
} Te iubesc! Al meu iubit C. ! { } A ta iubita A. ! {

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu