miercuri, 23 noiembrie 2011

Egoism ?


DA ! Sunt egoista :). Nu o sa te las niciodata si nici nu o sa te impart ! Doar eu cu tine :"> !
Si nu . Nu e egosim absurd. Nu am zis ca o sa te tin doar pentru mine in casa . E normal sa iesi singur cu prietenii tai . E normal sa mergi la petreceri . E normal sa vrei timpul tau . Nu la asta ma refeream !
Sunt egoista cand vine vorba despre o "alta" . O "alta" care ar putea sa te atraga . Adica sunt geloasa . M-ai transformat . Din felina in fiara .
Nu as putea accepta sa te sarute alta . Sa te mangaie alta . Sa imbeti pe altcineva cu parfumul tau . Sa soptesti altcuiva cuvinte frumoasa . Nu nu nu :) Asta nu !
Esti unic . Esti doar al meu . Nu te impart . Obisnuieste-te cu ideea !Tu imi dai sens . Iar daca ar exista o "alta" care ar avea parte de acelasi tratament , pfff . Totul s-ar banaliza . Eu m-as banaliza . Mi-as pierde calitatea . Mi-as pierde esenta . Nu as mai fi unica ta fetita .
De aceea nu voi accepta sa existe o "alta" . Deci ... Repet : "Obisnuieste-te !"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu