duminică, 11 aprilie 2010

Interesant`


E foarte interesant .. cum poti cunoaste persoane noi .. si in a2a clipa sa le adorii pur si simplu :x In fine nu pot zice "noi" pentru ca pe unii dintre ei ii cunosteam deja .. Dar nu atat de bine :x ! }love my friends;x{
Ultimele zile din vacanta asta au fost geniale ;x Distractie maxima [chiar daca .. am avut momente in care am vrut sa tip .. si poate am si facut`o .. in fine sa continuam] am stat pe afara cu nebunii .. Mada Seth Teo Tase Pitic Vladut Raduu Anna Alex si mai multii ;x si cred ca am facut tot ce mi`a trecut prin cap :x [ bine aproape:-" .. da trecem peste:-"] A fost ceva genial :x nu ma asteptam .. adik pur si simplu la inceputul saptamanii eram terminata .. fara pofta de viata .. ma simteam singura .. da acum is mai ok ;x .. Nu foarte .. da cat de cat .. in fine ..;x ` Vreau Vara:X` Vreau Vacanta:X` [app poza facuta de mine ;x asteptam un microbuz ceva (a venit un tip cu o masinaa=P~ .. trecem peste:))) si nu puteam face altceva decat sa desenez inimioare .. ca d obicei:));x]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu