joi, 25 februarie 2010

Reclama la Fizica:>

Eram in banca:">`...Citeam;;)...Si ghici cine se aseaza in fata mea?:O ...[profu de fizica] Ma gandesc eu Cum sa ma bag in seama fara sa tipe la mine:( ...Si-mi vine-n cap prenumele lui...Sandulescu:>..Il caut pe FaceBook;))..Ii recunosc poza o.O...Ii umblu pe profil pe acolo >:)...Si ce vad ca ii place ..Ghici ce?:>...Fizica frate` :x ...Ce fac....Soptesc .."Bai ce-ar merge o problema de la tema acum:d"...[La fix kt sa ma`auda].... Bai si scoate marker`u frate:-s...Ma scoate la tabla....Imi da si un 3:>...Ne imprietenim si pe FaceBook:> ...Super tare, frate..=d>

...





Aceasta este o gluma [si trebuie trata ca o gluma:>] facuta de "Anna":X alta pr f buna:X .. O iubesccc;x In acel moment mi`a schimbat ziua deoarece eu eram foarte stresata ca o sa iau inca un 3 la fizica:"> ;;):X

5 comentarii:

  1. hai mai pissii...!!!
    cum sa iei 3 la fizica ??? :-o
    noi suntem fete de 10 cu stelutza si Sandulescu ne apreciaza mai mult decat pe insusi Cosmin !!! ;););)

    RăspundețiȘtergere
  2. deci asta este chiar buna...;))....:X:X...:))....

    ne apreciaza profu de nu mai poate mah..:))
    ne pune si sa aprindem becu`....:|

    RăspundețiȘtergere
  3. ar fi ceva sa aiba sandu facebook :| :))

    RăspundețiȘtergere